Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.

Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...

Llicència de Creative Commons

11 de juliol del 2009

APRENDRE A LEVITAR...

És qüestió de concentració...
...i molta pràctica






Fotos fetes a principis de maig, en el meu primer i, de moment, únic dia de platja d'aquest any.

5 comentaris:

Pedro Molina Rodríguez-Navas ha dit...

Un dia de platja és poc però potser per un frare està bé. Vos direu...
Per cert, que sí que sembla un cas de levitació.

framiquel ha dit...

Doncs sí estimat Pedro, sí. A un frare no li calen molts dies de platja.

És que levitaven, levitaven. Ni amb fotos que ho demostren us ho creieu! Heretges! Més que heretges!

zel ha dit...

Jejejeje, jo, per molt que ho provi, no levito, i si levités, el pes i la gravetat m'anirien en contra...

RaT ha dit...

concentrada estic intentant levitar per arribar a l'hora a la feina... o teletransportar-me. Ara bé, qui tingués els múscles d'aquests nois per alçar-se com ho fan... Pecat Capital: La Puta Enveja (a sobre, malparlada)

Petons!!

fra miquel ha dit...

Zel... és que t'has de concentrar, dona! Això és millor provar-ho a la platja, un dia de sol. Així no et fa tanta por a fer-te mal si caus en mig d'una levitació. És important desfer-se de tots els prejudicis...pesen molt.

RaTeta, potser et confons, en el teu cas, crec que el que has de fer és "lev(an)tar-te" ;-D i no "Levitar"
I... sí. Últimament estàs una mica malparlada. Jo que pensava que eres una rateta delicada com aquella que escombrava l'escaleta...

Els muscles d'aquests nois, dius?
Va!
No saps que ara als monestirs tenim gimnàs i tot?
No m'has vist, a mi!

B7s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...