Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.

Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...

Llicència de Creative Commons

25 d’abril del 2020

CADAQUÉS CONFINAT

No penseu que m'he saltat el confinament...
He anat a Cadaqués per feina

I m'he trobat aquest paisatge que seria irreal un divendres d'abril per la tarda...

...si no fos que és del tot real pel malparit del CORONAVIRUS

Fins i tot en Dalí porta mascareta

Que us sigui lleu el confinament


7 comentaris:

Lluna ha dit...

Ostres!! No m'havia adonat de les ganes de sortir de la zona de confort que tinc... Vull anar a passejar!!!!
Que sigui lleu Fra!!
Petonets

Sergi ha dit...

Senyal que estem fent les coses prou bé. No tothom, ni a tot arreu, però hi ha molt menys moviment i això hauria de ser bo. Cada dia en queda un menys.

fra miquel ha dit...

Tot plegat és força dur, LLUNA. Fins i tot pels que podem sortir al carrer per treballar.
Tampoc és el mateix passejar envoltat de gent que també ho fa, que en el trajecte de casa a la feina et trobis que estàs sol, sense poder compartir el passeig.
B7s i abraçades

Sembla que si, XEXU. Que ho estem fent bé. Tot i que segur que es podria fer millor. De tota manera no voldria estar a la pell dels que han de decidir com fer les coses...
Ja queda menys
Una abraçada

Carme Rosanas ha dit...

És impressionant veure Cadaqués així!
Gràcies per portar-lo fins aquí, aquests carrers buits de llocs diferents, és tan estrany que no m'imaginava pas que ho veuríem mai.

fra miquel ha dit...

Si, CARME. I el silenci, el silenci impressiona en un lloc on sempre l'he conegut amb molt moviment de gent.
Jo només hi vaig dos o tres cops a l'any, per primavera i tardor, però crec que ni en els dies d'hivern s'hagi vist mai aquest aspecte de poble fantasma...
Petons

xavier pujol ha dit...

Quin contrast entre aquest Cadaqués i el de juriol o agost...

fra miquel ha dit...

I tant XAVIER PUJOL. Ben vingut al Banc amb Vistes.
Jo només vaig per Cadaqués en primavera i tardor, però el contrast és igual de sorprenent... I el silenci. Quin silenci! Només se sentia la Natura
Gràcies per comentar. Una abraçada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...