| a Penelles |
Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.
Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...
30 de maig del 2026
BANC AMB MISSATGE
Etiquetes de comentaris:
bancs,
graffiti,
visitant pobles
17 de maig del 2026
29 de setembre del 2025
14 d’agost del 2025
BANC AMB SUCULENTES VISTES...
Etiquetes de comentaris:
bancs,
carrer,
curiositats
2 d’agost del 2025
4 de setembre del 2024
EL PERILL DE TREBALLAR...
Etiquetes de comentaris:
agost,
avui he vist...,
carrer,
Madrid
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

