Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.

Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...

Llicència de Creative Commons

27 de novembre del 2009

TEE...i E

TRANSPORT ESCOLAR ECOLÒGIC I ...
...ECONÒMIC !


Si surts a les fotos i no ho voldries, escriu-me un correu (el trobaràs al meu perfil) i la trauré de seguida

10 comentaris:

Freia ha dit...

Sí señor. Y que cunda el ejemplo.
Un abrazo, pater.

el paseante ha dit...

A veure si tota la gent que contamina amb la seva moto (no miro a ningú) pren exemple :-)

Cris (V/N) ha dit...

Quan són petitons, encara els arries, després, uf, massa pes et deixa fet pols, paraula :)

fra miquel ha dit...

Gracias Freia.
Un beso

Paseante, si veiesis els pendents que hi ha pel meu barri...
Jo sóc un antic CITYciclista. Anava a l'institut en bici, a l'Escola Universitaria també en bici. I si un dia quedem per passejar per un jardí vindré en bici.
Ale!
Una abraçada

Sí Cris, però quan són més grandets poden anar amb la seva bici!
De tota manera, a Barcelona, no es pot fer a tots els barris.
B7s

khalina ha dit...

segons per on vagis és perilló portar als nens en bici. Clar que és ideal

BACCD ha dit...

Aquí es practica força això. Jo mateixa ho vaig fer amb el meu nen quan anava a la guarderia. Ara anem al col·legi caminant, que queda més a prop. De fet, reconec que utilitzo ben poc el cotxe. Tres o quatre vegades al mes com a molt.

fra miquel ha dit...

Khalina, certament a la nostra ciutat falta seguretat. Costa fer que la gent pensi en els ciclistes!
S'ha d'anar amb cura.

Quina sort duschgel, tan de bo aquí es pogués anar més en bici. Com en altres coses anem una mica endarrerits. Anar al cole caminant crec que és una molt bona cosa. Aquí també ho hauríem d'aprendre. A l'hora d'entrar o sortir del cole el follón circulatori és descomunal.

fada ha dit...

Aiiiixxx... jo anava amb bici a treballar fins que em vaig fer mal i ara no puc agafar el manillar i menys apretar el fre :( A veure si quan arribi el bon temps ja torno a estar en forma :) Bon súper cap de setmana!!

BACCD ha dit...

Home, Fra, he de reconèixer també que visc en un poble, les distàncies són més curtes, no és com en una ciutat. I a les ciutats, amb tant de cotxe, fot una mica de iuiu anar amb bici. De tota manera, tot i que la bici aquí es practica més, també hi ha molta gent que, com dic jo, agafen el cotxe per anar a cagar ;)

fra miquel ha dit...

A veure, a veure, Fada. I si no, No pots fer alguna cosa amb la vareta màgica? Segur que podràs anar en bici abans del que dius.
Petons

Sí Dush, s'ha de reconèixer que a ciutat fa una mica de iuiu, anar en bici.
Una abraçada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...