Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.

Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...

Llicència de Creative Commons

14 d’agost del 2021

CONTROL D'ENGREIX

 A La Figuerosa tenen un carrer que s'estreta... s'estreta fins a una mida acceptable per passar. 







Si no passes és que t'has d'aprimar

😋

8 comentaris:

sa lluna ha dit...

Crec que m'hauria d'aprimar per passar-hi.
Un altre dia, millor. 😉

Aferradetes, Fra.

Sergi ha dit...

Uf, no sé si vull arriscar-me a fer la prova...

fra miquel ha dit...

Doncs ja ho saps, SALLUNA. A fer règim si vols passar per aquest carrer de La Figuerosa :)
B7s

Lluna ha dit...

No cal passar sols per aquest, hi ha prous carrers més per passar, potser no gaires més però fins i tot pots fer el tomb si no hi passes x aquí o sigui que lo d'aprimar-se anirà més amb les ganes que amb el desig de passar pel carreró... :P

Bona tarda Fra!!

Petonets

(Pensava que ja havia comentat i que encara no havies aprovat el comentari, però es veu que em vaig despistar!)

fra miquel ha dit...

Aish XEXU, Ens hem excedit una mica en els àpats d'estiu?
Apa! Tampoc és obligatori passar-hi. La Figuerosa te altres coses interessants de veure :)
Salut!

fra miquel ha dit...

Efectivament LLUNA, hi ha altres carrers per on passar. I coses prou interessants com la font i el banc de trencadís que hi ha sota un pont.
Abraçada

Carme Rosanas ha dit...

Jo m'ho miro del revés… si hi passo ja no cal que m’aprimi… vindré a comprovar-ho.

fra miquel ha dit...

Hehehe Molt ben pensat, CARME!
Abraçada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...