Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.
Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

3 comentaris:
Jardí-banc o banc amb serrellet…. He, he, he… En qualsevol cas ha quedat ben bonic!
Una abraçada!
Per asseure's va bé, però sense recolzar-se al respatller, si no vols que se't clavi un agulló. ;-)
Aferradetes, Miquel.
Gràcies noies, en tot cas s'agraeix el verd entre tant ciment.
Petons i abraçades
Publica un comentari a l'entrada