| a Penelles |
Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.
Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...
30 de maig del 2026
BANC AMB MISSATGE
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

5 comentaris:
Quanta raó té aquest cartell!
De moment si t'hi asseus no passaràs calor. ;-)
Aferradetes, Miquel.
Fa temps que no he passat per Penelles, m'estic perdent molts murals nous... com ara aquest.
És un grafit, PAULA.
I si, te molta raó
B7s
Jo també feia temps que no hi passava, CARME. Tampoc els vaig poder veure tots! N'hi ha moltíssims! 😄
Petons
Publica un comentari a l'entrada