Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.

Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...

Llicència de Creative Commons

30 de maig del 2026

BANC AMB MISSATGE

a Penelles

 

5 comentaris:

Paula ha dit...

Quanta raó té aquest cartell!
De moment si t'hi asseus no passaràs calor. ;-)
Aferradetes, Miquel.

Carme Rosanas ha dit...

Fa temps que no he passat per Penelles, m'estic perdent molts murals nous... com ara aquest.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
fra miquel ha dit...

És un grafit, PAULA.
I si, te molta raó
B7s

fra miquel ha dit...

Jo també feia temps que no hi passava, CARME. Tampoc els vaig poder veure tots! N'hi ha moltíssims! 😄
Petons

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...